2014 ilkbahar-yaz sezonunda 90’lı yılların etkisinin giderek arttığı izlenimindeyiz.90’lı yıllarda moda da kullanılan sloganlar yerine ünlü markaların logoları kullanılıyor günümüzde…Ek olarak temaları 90’lı yılların grafik baskılı ve kısa sloganlı olduğu için bizde böyle izlenim yarattı.
Sezonun logolu tişörtlerinde karşıt renklerin kullanıldığı görülüyor. Öne çıkan renkler arasında siyah ve beyaz bulunuyor. Ayrıca bu sezonda markalar ile kelime oyunu yapılarak ilginç tişörtler elde ediliyor. Bu tişörtler bütün gözleri üstüne çekme özelliğine sahip : )
Aslında bu tişörtlerde en çok öne çıkan tişörtlerin tam ortasında bulunan büyük , dikkat çekecek şekilde konulmuş olan marka logolarıdır. En çok tercih edilenler arasında Chanel markasıdır. Logo olarak en çok tercih edilen markalar Adidas, Nike ve Pepsi markalarıdır. Eğer hala logolu tişörtünüz yoksa hiç durmayın ! : )
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder